مشکلات دولت احمدی نژاددرخراسان رضوی ؟!!!!!!!!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

شخص اقای دکتر ادم مثبتی است و افکار خوبی برای کشور دارد ولی دو مسئله است که باعث زحمت دولت وی است اول انکه ادمهایی که خود دولتی هستند چوب لای چرخ ماشین افکار رییس جمهور می گذارند ودوما انکه ، مدیران میانی و پائینی معمولا از ادمهای توانمند نیستند وبا روابط به قدرت رسیده اند و در پایین دست ها مردم و فقط مردمند که با این مشکلات دست وپنجه نرم می کنند و اطلاعات ارسالی به مسئولان مافوق هم گاها کذب و خود ساخته مدیران پایینی است و این یک افت برای دولت است و به بدبیینی مردم از تشکیلات منجر شده است که خود خساراتی عظیم است .
من ساکن خراسان رضوی هستم و به استانداری خراسان رضوی رفت وامد داشته و فرماندارشهرستان جوین را چونان مادرش می شناسم !!؟ ساکنین در صندلیهای استانداری گاها وبعضا از عقلانیت ضعیفی برخورد بوده و در حوزه کار خود با حتی با مفهوم واژه ها بیگانه می باشند که این جانب می توانم به راحتی ثابت کنم ولی مشروط برانکه قاضی از خراسان نباشد ؟مثلا کریم زاده که نمی داند تغییرکاربری گسترده چه مفهومی دارد ویا ........وبه راحتی دهن می گشاید و ویروسها پریشان می کند.....
کارشناسان استانداری خراسان رضوی تا جایی غافل از کار خود و تبعات اقدامات خودمی باشند که براحتی مورد اغواء فرماندارشهرستان جوین وشورای نقاب قرارمی گیرند و کذب وکذب وکذب ....پشته پشته دروغ وانبانهایی از جفا ....
اری این قسمتی از دولتی است که واقعا نیت ان خدمت به مردم است ولی چه کسی می داند که فرماندار جوین خود بزرگترین مشکل این شهرستان است و اگر استانداری قصد خیری دارد ، عنایت نماید و تخلفات این حضرت را بررسی نماید البته نه با ان کارشناسانی که در درگاه فروزان خاموش و مدهوش ازهوش می شوند و کذب سفره شورا وفرماندار را بدون بررسی به استان می برند . دراین صورت است که پلید یهای رنگ می بازد و نیات اشکارمی شود .
نشراکاذیب و جعل و تهمت ۀ واغواء وگمراهی شاید اولین وکمترین تخلف فرمانداردرهمراهی همان کارشناسان استانداری خراسان رضوی باشد تا این همه کذب ره اورد کارشناسان شد ، کارشناسان با فرماندار وشورا جلسه داشتند و هرچه بردند از این اقایان گرفتند ومتاسفانه این ویرانگران افسونگر هم تا می توانستند دروغ تحویل انها دادند؟؟!؟؟!؟!؟. هیچ  کس باورنمی کند که کارشناسان استانداری بدون نظر فرماندار اقدام به نشراکاذیب کنند و اتفاقا درهردوبار هم بدون نظر فرماندار نرفتند البته فرماندار فکر می کند که هوش بسیاردارد و مد یریتی عظیم که کسی نمی تواند رد پای اورا در اینگونه اکاذیب دریابد ولی انچه که پشت ابرنمی ماند همان خورشید است !!؟!؟!او قسم وایه وروایت فروزان هم چونان دم خروسی است که گاه رجز خوانها از ان استفاده می کنند .اری استاندرای خراسان رضوی پشته پشته به اصطلاح کارشناس به شهرستان جوین اعزام و دردرگاه فروزان شب به صبح و صبح مشغول کاری شدند که شاید ظلم نام دارد (کارشناسان که غریب بودند و نااگاه !!! ولی فروزان که اگاه بود ومی دانست که نه اراضی فرهنگیان تغییرکاربری پیدا کرده ونه مسیر کمربندی عوض شده و نه جلو دادگاه ساخت وسازی شده ونه به کارمندان شهردارای واگذارشده و از این قبیل دروغ ها که بافتند و اتفاقا همین دروغها در استان مقدس استانداری خراسان رضوی انهم به دست بزرگان این استانداری به سند محکم تبدیل و نهایت به صدور رای منجرشد!!!!! حال شما خواننده محترم اگر ساکن جوینید خود قضاوت نمایید که ایا ذبح یک مسلمان با اکاذیبی که حتی کو دکان ان را تشخیص میدهند خیانت نیست؟؟؟ ایا فرمانداری که درهنگام ظلم بانی می شود و درزمانی که باید دهان بگشاید و از ظلم وستم جلوگیری کند سکوت اختیارمی کند و قران برزمین می زند صلاحیت فرمانداری برشهرستان بزرگ جوین را دارد ؟؟؟ ایا پارتی بازی های خود ایشان که همه می دانند ،ایا هدایت سایت اداری به اراضی کلاته ای ها که اتفاقا درزمان تصدی شهرداربومی صاحبان این اراضی حاضر به زد وبندهای کلان بودند تا این اتفاق بیفتد ، بیانگر تخلف نیست انهم اراضی که خارج از محدوده بود وبا تلاش فرماندار به محدوده وارد شد !!؟؟ ایا در فضای خالی 600هکتاری نقاب زمینی وجود نداشت . اتفاقا شهرداروقت گل کوثر را پیشنهاد کرده بود وحتی اقای مهندس حسینی هم راضی شده بود تا باربری گل کوثر را اهدا کند ولی چرا این سایت از مسیر اصلی به یک فرعی هدایت شد خود جای سوال دارد وبحث انگیزاست ویا اراضی دیگری که می شد از انها استفاده کرد و به خارج ازمحدوده نرفت !!!! مگر تغییرکاربری اراضی خارج ازمحدوده انهم اراضی بکر کشاورزی مطابق قانونی که درمجلس رای اورده وشورای نگهبان تایید کرده جرم نیست . یا تخلف فرماندار در جلوگیری از انعقاد شهرداری با شرکت گازی که همه جای این شهررا سوراخ سوراخ کرده بود وزمانی فرارسییده بود که از تراژدی قبلی جلوگیری وحق شهرگرفته شود انهم از شرکت گازی که پولزا ست ولی چرا فرماندار ازاین موضوع جلوگیری کرد و شرکت گاز درتاریخ 17/6/87قرارداد نبست وبدون قرارداد وعلارغم تصریح قانون حفاری ها گسترده خود را انجام داد !!!

حال اقای دکتر جعفری و اقای رضوی بناء یعنی همان بزرگان استانداری کجایند تا به اکاذیب نپردازند وبه تخلفات واقعی رسیدگی کنند !!؟!؟ چرا انها درقبال این همه مشکلات واقعی جوین ساکتند و چرا کسی نیست بپرسد که بازهم همان زمان، زمامداری همان کسانی که در زمان شاه بر مردم شلاق می تاختند وعلیه انقلاب کارها کرده اند چگونه بدست همین مسئولین در کاروزار سود جویی دستشان باز می شود !!!!؟؟ چرا کسی نیست که بپرسد چگونه ازیک خانواد ه پنج نفر انهم با مشکلاتی که دارند به راحتی با دستور حضرات به کارگیری می شوند ولی دیگران باید چگونه رابطه ایجاد کنند تا برای انها هم دستورصادرشود و کارشان درست شود!!؟؟ چگونه باید قوم وخویش شوند !!!؟ چگونه باید ......را بهانه کارکنند !!!؟؟!؟!؟! از کجای این سرزمین سوخته بگویم که همیشه با سکوت مردمش و خام بودن خواصش و اختلافاتی که باعث شده است تا کسانی بر اریکه قدرت این سرزمین بنشینند که برای موات نویسی هم شایسته نیستند !!!؟!؟!؟!!؟!؟!؟؟؟!؟!و مردمی که باید با اه وافسوس این گونه مسائل را نگریسته و خفه خون وخفه خون بگیرند )
اری اینها قسمتی از دولت است ولی چرا دراین دولتی که اهم افکارش خدمت به مردم است اینگونه شرایط هم هویدا می شود!!!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟؟
این سوال را چه کسی باید پاسخ دهد نمی دانم




:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سنگ مصنوعی در تاریخ : 1397/11/3/3 - - گفته است :
سلام
وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشم ممنونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: